niedziela, 6 listopada 2011

1. - czyli to, na co zwracam największą uwagę.

Witam.

Moje pierwsze kroki w blogowaniu.. mam nadzieję, że uda mi się zagościć tutaj na dłużej.
W pierwszym poście chciałabym nakreślić na co zwracam szczególną uwagę w swojej pielęgnacji.

Moim numerem 1 są włosy. Muszę przyznać, że wpadłam w wir dbania o nie, co dokładnie opiszę w kolejnych postach.
Numerem 2 jest dla mnie nawilżanie i ujędrnianie ciała. W związku z tym od przyszłego tygodnia zamierzam regularnie odwiedzać basen. Chciałabym, żeby weszło mi to w nawyk, gdyż pływanie jest chyba jedynym sportem, który toleruje. A jak wiadomo, warto być w formie. Generalnie jestem zadowolona ze swojej figury, mimo to wiem, że może być lepiej, a co najważniejsze - nie chcę, by było gorzej.
Numer 3 to zdrowe odżywianie. O tym też na pewno będę tutaj wspominała. Moim zdaniem to co jemu wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, zdrowie, ale także na to, jak wyglądamy. Przyznam, że chciałabym mieć w sobie więcej silnej woli i systematyczności, niestety, często zdarza się, że jem nieregularnie i tzw byle co. [wstyd! czas zacząć z tym walczyć]

Myślę, że znajdą się tutaj osoby o podobnych priorytetach i łatwiej będzie nam się zmobilizować.

Udanej niedzieli,
A.

1 komentarz:

  1. również lubię dbać o włosy, nie żebym miała obsesję ale daje mi to dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń