czwartek, 24 listopada 2011

Mgiełka do włosów - Radical.

Wczoraj zamiast na wykład poszłam na obchód do drogerii w pobliżu mojej uczelni. Zaliczyłam 2 Rossmany i drogerię Jaśmin. Miałam co prawda oszczędzać, ale widząc kilka rzeczy - nie mogłam się powstrzymać.
Kupiłam między innymi mgiełkę wzmacniającą do włosów firmy Radical. Moja poprzednia, jak widać na zdjęciu jest już na wykończeniu.
Używam tej mgiełki już od dosyć dawna i mogę śmiało powiedzieć, że należy do moich ulubionych 'psikadeł'. Jest łatwo dostępna, właściwie można dostać ją w każdej drogerii czy aptece, kosztuje ok 7-8zł. Przy regularnym stosowaniu widać zdecydowaną poprawę kondycji włosów. Nie obciąża ich. Ma ładny, delikatny, ziołowy zapach. Jest bardzo wydajna, opakowania starcza na kilka miesięcy, a używam jej mniej więcej 2 razy dziennie.Szampon z tej samej serii zdecydowanie mi nie podpasował, ale mgiełka jest genialna i szczerze polecam.

1 komentarz: