wtorek, 8 listopada 2011

3- szampon Babydream.

Długo szukałam idealnego i niedrogiego szamponu. W końcu znalazłam w Rossmannie, na dziale dla niemowląt. Wiem, że nie każdemu on podpasował, ale jak dla mnie jest rewelacyjny. 


Na +:
-niska cena
-łatwo dostępny
-nie podrażnia
-przyjemny zapach
-dobrze zmywa oleje
-dobrze się pieni
-wydajny

Jedynym minusem jest to, że po zmyciu trzeba zastosować odżywkę - inaczej włosy mogą się plątać. Dla mnie nie stanowi to jednak żadnego problemu, bo i tak zawsze po myciu nakładam odżywkę/maskę.
Właśnie skończyłam 2 opakowanie tego szamponu i jestem przekonana, że na długo zagrzeje miejsce pod moim prysznicem.

2 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana do używania szamponów dla dzieci przez dorosłych. Ostatnio miałam na ten temat zajęcia a dokładniej, że takie szampony nie radzą sobie dobrze ze zmywaniem różnych środków do stylizacji, które mogą nadbudowywać się na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałyśmy na ten temat wykład, chodziło o to że szampony dla dzieci są tylko dla dzieci z racji tego że ich włosy nie potrzebują silnego mycia, ogólnie ich włosy nie wymagają pielęgnacji bo są włosami zdrowymi. Inaczej ma się sprawa do włosów u osób dorosłych gdzie większość ma je w jakimś stopniu zniszczone i stosuje np lakiery, pianki, jedwabie z którymi łagodny szampon może sobie nie poradzić. Będą się one wtedy nadbudowywać na włosach i je obciążać. Szampony powinno dobierać się do rodzaju skóry głowy i włosów :)

    OdpowiedzUsuń