piątek, 25 listopada 2011

żel micelarny - be beauty

ciężko mi znaleźć dobry żel do mycia twarzy i demakijażu, próbowałam wiele, wciąż nie mogę znaleźć tego, który odpowiadałby mi najbardziej. coś mi się wydaję, że pozostanę przy mleczku do demakijażu i żelu do mycia twarzy. po przeczytaniu bardzo wielu pochlebnych opinii skusiłam się na żel micelarny, który można nabyć w biedronce za niską [5zł] cenę.
plusy:
-niska cena
-dostępność
-bardzo ładny, delikatny zapach, jakoś tak dobrze mi się kojarzy i wywołuje przyjemne uczucia ;)
-łagodny, nie podrażnia


minusy:
-zupełnie nie radzi sobie z makijażem, mimo, że maluję się bardzo delikatnie; jest to jedyny, ale największy minus


mimo to bardzo chętnie stosuję go do porannego mycia twarzy, a także po użyciu mleczka do demakijażu. tutaj sprawdza się bez zarzutu. 
ogólnie bardzo dobry żel do mycia, odświeżania, jednak w kwestii usuwania makijażu zdecydowanie nie polecam.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się do zmywania makijażu się nie sprawdza:-)**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten żel, zresztą jak dla mnie wszystkie żele z BeBeauty są fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń